Anna

2012-08-24
22:48:00

2012-08-24

Idag har jag och Johan varit riktigt vuxna. Vi var iväg och kollade på hus. Huset vi kollade på jätte fint, de var bättre än förväntat. De var mkt ytligt att renovera typ lister, tapeter, olja terrassgolv och lite så. Men de är lite de man vill när man köper hus. Man vill ju kunna fixa huset som man vill sen vill Johan göra om all el så de blir åsk-säkert. När man gick runt där så kände man att man trivdes där och att de var precis de vi vill ha och mycket möjligheter att bygga till och om, så vi får se vad som händer. Jag hoppas på det bästa de gör nog även Johan.

 

Och idag började vår lilla semester, så himla skönt ska de bli. Vet dock inte när vi ska åka till stugan i Falkenberg. Jag hoppas att de blir fint vänder denna sena augusti.
 
På kvällen fuskade vi med pizza, för tiden slank iväg. Vi tänkte egentligen göra pastagratäng, som jag har varit så sugen på det så länge.
När vi mumsade på pizza så kollade vi på expendables 1. Johan ville att jag skulle se ettan innan vi såg tvåan på bio, samma kväll.
Filmen på bio var jätte bra, en film jag gärna tipsar om. Den innehöll aticon, skämt, komedi och en massa gamla action movie-stars!! Episk.

 

 

 

De är så sjukt många kändisar som är med i filmen, typ som;

Sylvester Stallone

Jason Statham

Jet Li

Dolph Lundgren

Chuck Norris

Terry Crews

Randy Couture

Liam Hemsworth

Jean-Claude Van Damme

Bruce Willis

Arnold Schwarzenegger

 

Peace!!

 

Råtthjälpen

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: