Anna

2012-08-22
22:45:00

2012-08-22

NU är de bara en dag kvar. Fatta vad jag längtar, de kommer bli så mkt mys och chill och allt annat på min lilla mini semester tillsammans med min älskade sambo. Hoppas bara att de blir soligt så man kan sola och bada och äta glass och gå långa promenader och spela mini golf och åka till Liseberg. Sen får de gärna vara en halv dålig dag så vi kan åka till gekås ^^

 

Träning idag igen, trött som ett djur var jag idag. Man blir lätt trött när man står och tömmer containrar hela dagen, iof bra träning, bara man lyfter rätt så man inte skadar ryggen. Men jag lyckades träna lite idag ändå, fortfarande ingen motivation. Och de gör inte saken bättre att så många unga smala tjejer börjat träna och så ser man sig själv som en flodhäst som tränar och tränar och tränar. Aja en dag blir de väll bättre.

 

Dagens träning:

 

30 Min på crosstrainer

30 Min gång

40 Min träning av rygg och mage

 

= 826 kcal

 

 

Nu när mina råttor inte får leverpastej varje dag och godis varje dag, så märker man att dem är mycket mer gamiga efter de goda. Typ Penny hon har alltid tagit godiset försiktigt men nu "hugger" hon efter godiset som om de vore de sista hon får. Vill säga att hon hugger inte aggro utan typ ge mig fort innan alla andra ser och ge mig massa och stora bitar.

Men iaf eftersom Penny är så girig efter leverpastej kan man använda detta till en fördel. Jag har velat att lära mina, eller iaf en, att snurra för att de ska få de dem vill ha. Och nu kan man lära Penny detta för hon är så girig så hon gör allt för leverpastej. Så jag kan säga att de är på god väg med snurr-lärningen, hoppas inte hon blir yr haha.

 

 

 

 

EN DAG KVAR!! EN!

 

Peace!!

 

Råtthjälpen

 


Kommentarer:
#1: Emma

Anna, vi måste se till att träffas snart. Alldeles för längesedan, catch up!! :D

2012-08-23 @ 23:18:46
#2: madde

om du står still går du säkerligen plus minus noll i maten om de är vikt du vill tappa? eller så ligger dy på plus, kolla över din kost ofta är de lätt att få i sig för mkt kolhydrater. viktigast är att äta den vid frukost lite innan träning och sen är de största kolhydrat intaget efter träning. =D lycka till!!

2012-08-24 @ 19:33:10
#3: madde

om du står still går du säkerligen plus minus noll i maten om de är vikt du vill tappa? eller så ligger dy på plus, kolla över din kost ofta är de lätt att få i sig för mkt kolhydrater. viktigast är att äta den vid frukost lite innan träning och sen är de största kolhydrat intaget efter träning. =D lycka till!!

2012-08-24 @ 19:33:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: