Anna

2012-08-21
23:32:00

2012-08-21
 
Idag är de vägning av råttor. Kan säga att de inte gått bra, varken för mig eller för råttorna på viktminsknings fronten. Jag har gått upp 1kg och dem har gått upp eller stått still på samma vikt.

 

Penny – (start vikt 604g)  Veckans vikt 590g (+5g)

Bianca – (start vikt 390g) Veckans vikt 395g (+10g)

Judith – (start vikt 650g) Veckans vikt 640g (+10g)

Tilly – (start vikt 550g)  Veckans vikt 540g (0g)

 

De som är + eller - är skillnaden från förra veckan. Så att ni inte tror att jag räknat fel.

 

För någon vecka sedan fick jag en eltandborste av min käraste Johan. Så varje gång jag borstar tänderna så funderar jag på om min tandläkare kommer märka någon skillnad. För dem gnäller alltid att jag borstar för dåligt längst in. Men med eltandborsten så når man in så bra och den rör ju sig själv så jag behöver ju inte mosa in tandborsten och borsta. Jätte smidigt och man når in överallt med den så jag hoppas att tandläkaren märker skillnad.

 

Tränade idag igen, tvingade dit mig igen. Jag har INGEN motivation alls denna veckan, de är bara tur att jag tagit mig dit ändå. Så hurra för mig. De gick väll ok på gymmet idag, som vanligt var de massa med folk där. Vill verkligen att de ska lugna sig igen. Sen bör dem skaffa mer motionsmaskiner OCH typ göra någon rutin kontroll på alla maskiner och smörja upp eller något. För mitt löparband började skrika igår så jag fick avbryta och byta band. Och för någon vecka sedan började min crosstrainer att banka så jag fick avsluta, och de lät inte lite heller. Och idag när jag körde mage så fick man ta i lite extra på ett ställe, kändes nästan som att den inte var smörjd just där, jätte jobbigt. Iof blev de kanske bättre träning men ändå, störande.

 

30 Min på crosstrainer

30 Min cykling

30 Min träning av mage

 

= 717 kcal

 

2 dagar kvar....

 

Peace!!

 

Råtthjälpen

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: