Anna

2012-08-20
22:47:00

2012-08-20

De var så nära att jag skulle hoppa över att sticka till gymmet. Jag har så sjukt ont i magen, har iof haft de nu i 1-2 veckor men mest en vecka tillbaka. De är nog min magkatar som är tillbaka. Men jag har kanske hittat meducin som hjälper, vi får se. Så nu knaprar jag massa meducin för rygg och mage och arm, blä. Jag behöver semester...

Men de ska jag ha på fredag! Gött kommer de blir, men jag längtar massor till nästa år då jag får 5 veckor semester, ÄNTLIGEN!

 

Men de jag tränade på gymmet var....

 

25 Min löpning

15 Min gång

25 Min cykling

 

= 615 kcal

 

Nu har jag gett min Tilly meducin i lite mer än en vecka nu. Och de börjar gå bättre, hon kissar nästan normalt bara lite rosa, knappt något kvar. Hon verkar vara lite piggare nu fast hon var pigg innan med men lite extra nu, hon mår väll bra nu. Jag tycker de är bra att hon inte tjurar på mig när jag tvingar i henne den äckliga medicinen.

 

Peace!!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: