Anna

2012-08-14
20:58:19

2012-08-14
Idag är de råttornas invägnings dag. Går fortfarande åt rätt håll, hoppas de fortsätter så. Så deras dags vikt är *trumvirvel*

 

Penny – 585g (-10g)

Bianca – 385g (-5g)

Judith – 630g (-10g)

Tilly – 540g (+10g)

 

Penny har gått ner 20g, Bianca har gått ner 5g, Judith har gått ner 20g på två veckor. Dock har Tilly gått ner 20g sen upp 10g men ändå gått ner 10g. Hon blir lite extra bortskämd eftersom hon är sjuk och tvingas få 2 mediciner 2 ggr om dagen. Så hon får lite leverpastej för att få bort smaken. Plus att hon kissar blod så är leverpastej ganska bra, lite extra järn.

 

Tränade idag igen. Idag kände jag dock att de var jobbigt i ryggen när jag sprang och cyklade. Förstår inte varför ryggen inte vill släppa, de har gjort ont i en vecka nu. Fast mest gjorde det ont mån-tors förra veckan.

Sen så har jag funderat om man ska försöka sig på fittness träning. Men de känns som att man måste lätta så mkt energi om man ska klara de. Men man kan försöka på något vänster, för träningen börjar gå bra, om inget förstör vill säga. Måste läsa på lite om fittness träning och om de räcker att träna 4 ggr i veckan för att klara av det.

 

25 min löpning

15 min gång

20 min cykling

30 min träning av ben

= 752 kcal

 

Jao nu ska jag mata djuren sen försöka lägga mig innan 23 idag igen.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: