Anna

2012-08-13
21:16:19

2012-08-13
Idag var jag på gymmet, gick väll ganska bra. Man märker verkligen jätte tydligt att folk är tillbaka från semestern för man får slås om motionsmaskinerna, de är en aning jobbigt. Men de lugnar väll sig snart när dem tappat hoppet, mohahah.

 

25 Min löpning

5 min gång

30 min cykling

30 min träning av axlar

 

= 756 kcal

 

Ooooh myyy f*cking god!! (läses med pipig ekorre röst)

 

Om två veckor ska jag och mannen min kolla på ett hus han var intresserad av. Vuxenpoäng eller vad?! Fast de gör mig lite nervös eftersom allt de stora viktiga i livet kommer med stormsteg nu. Känns bra men är nervös.

Så om ca 1 år ska jag byta bil om de finns en möjlighet så de kan bli billigare att köra till Falkenberg och från huset (om han köper det). Jag gillar min bil nu när den är lagad och allt strul är klart på den. Men ska jag köra massor vill jag gärna ha en diesel bil. Jag har spanat in en bil jag vill ha. Men vi får se, de kanske ändras, jag har nämligen ingen aning hur mkt den drar osv. Men jag är sugen på en vit Nissan qashqai, gärna med svart tak men så kräsen behöver jag inte vara. Men det skulle varit fint.

 

 

 

Ne nu ska jag mata djuren sen försöka lägga mig i säng INNAN 23 för en gångs skull.

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: