Anna

2012-08-08
22:59:09

2012-08-08

Idag på jobbet kom en massör. Så medans han som skulle ha tiden var hemma och åt lunch smög jag in och bad honom kolla på min rygg. Han masserade min ena skuldra, det var där jag hade mest ont efter att min bror försökt massera bort mina knölar över hela ryggen. Massören masserade min skuldra så min arm domnade av. Jag har ju haft ont i min rygg sen i måndags och har haft svårt att andas. Sen fick jag ställa mig upp och så bad han mig lägga armarna i kors sen tog han armarna runt och pressade och lyfte lite på mig, så knakade i ryggraden från skuldran upp i nacken. Och de var så skönt, för jag har försökt knäcka ryggen men jag lyckas bara knäcka upp till skuldran. Men jag ville knäcka högre upp. Men han sa iaf att jag fått en bröstkorgs låsning. Och där har vi nog svaret varför jag haft ont när jag andats. Men jag har jobbat ändå, nöjd Anna.

Men nu har jag ont i musklerna vid skuldran för att han försökte massera bort knölarna. Så jag kan inte klia mig på ryggen eller ta på ryggen försiktigt för att de gör så ont.

 

Men jag var iväg och tränade idag ändå. Inte så jävla pepp men jag var där. I morgon är de träning som gäller också, men i morgon ska jag försöka köra lite styrka. Jag har bara kört motion dessa två dagar.

 

25 Min löpning

15 Min gång

20 Min cykling

10 Min crosstrainer

 

= 724 kcal

 

Jag såg en artikel om att råttor är smarta ^^ Jag gillade en grej i artikel som jag är så nöjd över att dem skrev, de var;

 

–        Råttor är världens bästa överlevare, de är superduktiga på att klättra, simma och fenomenala på att ta sig in genom små hål. Två centi­meter räcker för en fullvuxen råtta. Så länge de får igenom huvudet, kan de förskjuta hela kroppsmassan bakåt och åla sig igenom. Möss kan ta sig igenom ännu ­mindre springor. - Anna Engwall, gruppchef för skadedjursteknikerna, Stockholm, Anticimex.

 

Säger ju de, underskatta inte dem små <3

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: