Anna

2012-08-06
21:02:29

2012-08-06
Imorse vid 05 tiden så vaknade jag av att huset skakade och att de lät jätte konstigt. De första som slog mig var att de skulle kunna vara jordbävning men jag tänkte: Tsss, ofta de är jordbävning här i Halmstad… Men de var de faktiskt. Jag brukar lite efter alla mina sinnen, jag är inte riktigt och jag vet varken vad som är upp eller ner. De ända jag viste var att de lät jätte konstig, typ som att bara basen var igång på stereon. Och sen kommer jag ihåg att jag skulle sätta mig upp, men balansen var inte riktigt med mig, de typ skakade. Jag kollade på klockan och såg att den var typ 5, så jag trodde jag bara hade vaknat för tidigt som jag gör ibland. Och att de bara var något brus i öronen sen slutade de och jag somnade om. De var som att en lastbil körde förbi precis väggen jämte fast en jävligt lång lastbild på säkert 15 sekunder.

 

Men iaf, idag blev de ingen träning. Min rygg gjorde jätte ont så ont så att de gjorde ont i långt upp i magen och de gjorde ont att andas ibland. Tänkte sticka och träna ändå för när musklerna blir varma så kanske de skulle kunna släppa. Men jag skulle kolla om jag fått någon post hos mamma. Så la jag mig på golvet i hallen och insåg att de var hur jävla skönt som helst. Men i morgon ska jag träna och onsdag och torsdag. Blir iaf 3 ggr denna veckan. Jag måste skärpa mig och träna mina 4 dagar. Men de börjar gå bra med vikt och form. Sakta men säkert. Nästa vecka ska jag börja med min vanliga ”diet” mat iaf och knappa in allt på min app ”tap&track” så jag kan hålla koll på allt igen.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: