Anna

2012-08-02
20:38:06

2012-08-02

Trött som en mango! Squik squik!

 

Tränade lite idag. Tyckte inte att de gick så värst bra. Kände knappt att jag tränade magen, eller lite kändes de. Aja kommer vissa sånna dagar.

 

15 Min Löpning

15 Min gång

15 Min cykling

35 Min träning av mage

 

= 613 kcal

 

 

 

I morgon är det äntligen fredag. Denna veckan har gått ap-fort, helt sjukt. Imorgon skall jag färga mitt hår och sen ska jag fråga mamma lite snällt om hon kan klippa håret lite, fixa till frisyren och raka sidan.

Sen skulle jag vilja åka till min lilla lya och packa undan de sista som är kvar och kanske städa lite.

 

Jag sitter och väntar på samtal från veterinären. För Tilly hon kissar blodklumpar. Veterinären misstänkte urinvägsinflammation men medicinen har inte hjälp så de är något annat. Antingen är det något med njurarna eller något med livmodern. Jag hoppas på att de är något med livmodern. Stackars lilla Tilly Tufs.

 

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: