Anna

2011-10-11
01:16:49

Soft kitty, warm kitty...

Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
Purr purr purr…


Tror jag somnade med lite feber igår och vaknade med huvudvärk och tjock i halsen. Trodde att jag skulle bli bättre under dagen men de blev jag inte, så jag bestämde mig att skippa träning och bara vila idag. Hade heller inte så värst mkt lust att träna. Har varit lite små ledsen idag. Så jag stack hem till mamma efter jobbet och pratade lite. Jag fick en fin brosch av min henne, en liten pälstuss. Jag ju gillar lite creepy things.
Men jag stack hem och solade solarium lite och sen somnade jag i sängen, sjukt skönt. Men jag vill sova mer, och bli frisk. Men jag ska nog träna lite lätt imorgon ändå. Måste ner i vikt innan december! Mycket viktigt. Längtar till december och hoppas att de blir av.

Dock är jag så glad att Penny och Bianca blivit så bra vänner. Nu för tiden har Penny börjat gå utanför råttrummet och dem två springer runt tillsammans hela tiden och leker. Innan höll hon sig nära buren och i rått-rummet och hon verkade inte ha så jätte kul. Men nu springer hon runt med Bianca och busar, jagar och undersöker. Penny har även gjort Bianca lite säkrare så hon vågar komma fram till mig mer och springer inte iväg om jag rör mig.


Idag så skänker jag en extra tanke till Vladde som begravdes idag. Kan inte sluta tänka på det. Du borde vara ett helgon och stå med i alla heliga böcker. Vila i frid

 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: