Anna

2011-10-25
23:35:56

Skrillex - First of the year
Denna låt är helt underbar att springa till. Jag råkade få på den när jag sprang här om dagen. Kämpade som bara den och jag hade håll och var jätte andfådd och trött å allt gjorde ont. Mitt halsband flyttade på sig, brösten guppade och de lät som satan när jag sprang. Men sen kom denna låt på och de var som att man hamnade i trans, all pain försvann och alla tankar försvann, de blev plötsligt så enkelt att springa, så härligt, kunde springa längre än jag trodde. Underbart var de, de gjorde de roligare att springa. Springa har blivit roligt nu, jag klarade att springa 14 min av 15 och en annan gång vart de 9 ½ min av 10. Jag vill gärna kunna springa milen under en timma som min bror, men jag måste köpa bättre löparskor. Jag använder skateskor nu. Tycker löparskor är så fula.

Vill bara berätta att jag ÄNTLIGEN fått sålt på min Sekretär ”Jonas” och min datorstol ”nominell”. Så nu har jag ännu mer plats i lägenheten och nu är de bara resten kvar. Haha när men i november ska jag gå igenom mitt förråd igen, rensa och slänga. Underbart!

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: