Anna

2011-10-07
22:44:49

Skor!!!

Ja som ni vet är jag TOKIG i skor. Så var jag hos mamma igår, så sa hon att de hade öppnat en ny skoaffär vid rusta, inte den som finns utan en till. Och att de fanns massa HÖGA skor där för hon vet att jag är kär i såna skor. Fast hon sa att de var väldigt många skor med öppen tå, och de gillar jag inte för mina tår är lite freaky. Men ja, så var jag där idag efter jobbet, OJ vad många fina höga skor där var, lycka, paradis! Dock som mamma sa, massa skor med öppen tå. Typ sandaler eller vad man nu kallar de, dö snygga men öppen tå, sadface. Men jag hittade iaf 2 par skor, ett par blå ”ormskinn” 99kr 10,5cm klack och ett par blå med små stenar på för 399kr 13cm klack. De blå med småstenar på har jag dreglat över i kanske ett år. Vet när man ska in till stan på fyllan så brukar vi går förbi scorett och dem har stått där i fönstret jätte många ggr. Och dem har varit på rea många ggr, MEN INTE I MIN STORLEK!!! Idag fanns dem, kärlek. Jag kollade runt lite på olika kängor för jag vill köpa ett par gärna fodrade men jag vet inte vilka jag vill ha, Jag tycker att kängor är så sjuuukt fula men när man kombinerar dem med kläder så blir de istället sjuuuukt snyggt. Så jag vet inte. Jag vet hur klack skor ska se ut för att dem ska passa mina fötter. Så när jag går in i en skoaffär så går de ganska fort för mig att kolla efter skor. Men har svårt för kängor, vill gärna ha ett par bruna med några spännen på, de vet jag iaf men sen tar de stopp.

 

Men jag tipsar iaf alla SKO glada människor att gå till Scorett outlet på stena lyckan.

 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: