Anna

2011-10-10
00:30:01

Mys helg till MAX!!

Jag blev bjuden på mat på Pio’s i lördags av min awesomea boyfriend. Jag fyllde ju år i måndags (3:okt). Så han ville bjuda mig på fin mat och fin mat blev de och gott vin. Jag har aldrig ätit på Pio’s förr men de var sjukt god mat där och de var jätte mysig stämning där. Magen fick man ganska fort med mkt snabbare än typ Bulls osv. Iof är Pio’s en mkt finare restaurang än Bulls. Sen han vi äta upp maten i god tid till bio, de blev Järgarna 2. Jag är inte så glad i svenska filmer. Jag tycker att svenska språket är så weird och ganska B. Tyvärr måste jag erkänna att slutet på filmen var ganska bra, jag skäms att jag gillade slutet. Detta var nog den mysigaste födelsedagspresenten jag fått.


Denna helgen har blivit jätte mysig. Så jag är jätte nöjd. Kan ni tänka er, jag kanske blir nöjd en dag, de närmar sig iaf…

 

Och idag (söndag) stack jag över till Sandra för lite chill. Asså hon är helt underbar, denna tjej. Hon hade fixat fram massa grönsaker och dipp som vi satt och åt och snackade lite skit och gjorde planer. Hon överraskade mig med en present med. Den var en sån där fin ”kruka” som är formad som ett hjärta med sand i och en lite ängel och ljus. Jätte fin är den. Så den ska stå på mitt vardagsbord. Och den kommer att bli välanvänd nu till vintern, jag älskar verkligen levande ljus på vintern. Jag fryser alltid så mkt och lägenheten är alltid så kall och ljus gör de lite bättre. Vad är de dem säger? Ett ljus utger lika mkt värme som en människa gör.

 

Denna vinter kommer att gå jätte fort, hoppas jag. Har massa planer nu under vintern så den kommer inte att bli lika lam som alla andra vintrar. Nä, nu ska jag la ta och sova Jerry är rastad, så nu kan jag sova.

I morgon fortsätter jag på min ”diet” om man får kalla de så. Gjorde lite ändringar så jag hoppas på de bästa.

 

NU KÖR VI SANDRA!! INGET FUSK DENNA VECKAN!

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: