Anna

2011-11-23
23:19:32

White dress

Jag beställde en billig fin, vit klänning från nelly.com för ett tag sen som jag fick i veckan. Den är jätte fin och sitter skönt och kostar bara 150kr, men med min ångest så känner jag mig för fet för den.  Men iaf har tänkt ha den på mig på julfesten och julafton och lite så, med ett rött skärp till. Förra året köpte jag ett rött bälte med en stor "lady gaga" rosett.  Blir nog snyggt, ska bara fundera ut vilket par skor jag ska ta, har ju en hel del klackskor...

 


Jag testade en ny träning nu. Lätta vikter och många reps. De ska vara någon fittness träning. Så jag har antagligen tränat feeeel!!?! I typ 2år, smart Anna. Jaja jag ska se om man kan köra lite tungt och lite fittness. För se är fitt jag vill bli.

Ang lght så lät den "nya" hyresvärden lite mer positiv igår och min hyresvärd verkade inte ha några problem att hon skulle ta över den, men de ville kolla upp henne och killen. Men man ska inte ropa hej förens man kommit över ån eller vad man nu säger. Men jag har redan planerat lite hur jag ska ha de i den nya lght för att få plats med allt och för att de ska bli uber mys. Hoppas verkligen att vi får byta. Jag ber till alla gudar!! Ge mig lite tur!!

De var lite om allt tycker jag.

 

Peace!

 


Kommentar:
#1: Sandy

Vad är det för trams du skriver? Fet? Jättefin klänning, LADDA UPP BILD säger jag bara så kan vi snacka sen hur mycket fina kommentarer du kommer få! Iaf av mig :D

2012-01-25 @ 11:50:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: