Anna

2011-11-15
23:40:38

FML iPhone!

FML

 

Så himla surt, jag skulle uppdatera min iPhone igår, men något gick fel så de gick inte att lägga in säkerhetskopian. Så jag fick lägga in en säkerhetskopia från september. Så allt jag skrivit och lagt in i min kalender, bilder, nya appar, allt är borta som jag knappat in under 1 ½ mån. Jag väger och mäter min varje dag, så 1½ månad med vikt och mått är borta. Vet inte hur jag ska hantera det eller tänka. Ja, de må vara ett ilandsproblem, men jag kan slå vad om att om de skulle hända er så skulle ni bli mins lika irriterade och ledsna. Så de var bara att försöka rädda de man kunde, men de är sjukt att man har hela sitt liv på mobilen. Så nu måste jag tänka på att skicka mina text-dokument oftare till min mail för att inte förlora mina texter. För massa tankar jag skrivit ner är borta nu. Och små saker som jag bör komma ihåg som adresser, koder och dyl är borta. Är jätte ledsen över de. Så nu måste jag försöka återställa allt som de var.

 

Jag måste även formatera om min dator, de kan jag göra lättare nu när man har synkat Iphonen till Icloud. Så jag funderar på att formatera om datorn till helgen.  För den laggar som bara den nu och min c-disk är full av någon andledning. Fick ta bort Wow från datorn idag, gråter i själen. Måste köpa en till extern hhd.

 

Peace!


Kommentar:
#1: Anonym

like

2011-11-17 @ 15:08:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: