Anna

2011-05-10
11:03:58

Vill spy på mig själv

Ja, jag orkade INGET idag på gymmet. Förstår inte vad som är felet. Tog jag i, så mår jag illa sen när jag släpper ner vikterna så blir jag yr istället. Så när jag gör repsen så måste jag tänka på att andas så att jag inte mår illa för mkt. Och jag åt ändå ganska bra igår tycker jag så jag förstår inte problemet. Och i går gick de jätte bra på gymmet, kunde lyfta hyfsat bra och hade energi kvar. Hoppas de blir bättre i mon…

 

För övrigt så har jag fått svälja min stolthet och ringt min hyresvärd och frågat efter en minde lägenhet. Denna som jag har, som jag älskar, är för stor för mig och för en person så är den för dyr. Den är ju inte dyr egentligen för att den är så stor och de läget den har och den har ju ändå 2 våningar med. Men för mig som är ensam så är den dyr för jag känner att jag vill ha mer pengar över i månaden och inte bara ”bo”. Har ju råd men jag vill ha mer pengar, känner att jag gärna vill köpa en ny bil. Igen jag älskar min lilla Ådi men jag skulle vilja köpa mig en nyare bil med mer hästar, jag är sugen på en Audi TT. Sen vill jag gärna kunna spara ihop med pengar så man kanske kan köpa hus i framtiden. Så ja nu får vi hoppas att de kommer in en mindre lägenhet som jag kan ta eller om någon vill byta med mig. Ni får hålla tummarna för mig. Jag hoppas med att jag får bo kvar på denna gård skulle ha varit underbart.

Sen kommer jag ändå inte hitta något svin till pojkvän på ett tag heller, som man kan flytta ihop med, så de blir nog lättare att svälja stoltheten och fråga om mindre lya. Kommer att sakna denna lägenhet för de är den finaste jag bott i.

 

Yeah yeah nu ska jag städa burar igen. Alla djuren ska byta bur, Tjejerna ska få tillbaka sin gamla bur, eftersom Maja har lite svårt att ta sig upp och ner för stegarna. De är till och med så att en av tjejerna hämtar mat till henne så hon slipper gå ner. Sen ska Jerry flytta in i en mindre bur och de andra killarna ska få större bur. Så alla ska byta. Så de är bara att börja för de är massa jobb, för Millie har massakrerat deras bo låda så de är kartong och tidningspapper ÖVERALLT.

 

Veckans bild blir lite sen denna vecka, Temat för denna vecka är jätte svårt. Men jag kanske kommit på det, så den får jag ta i morgon för idag är de prio på bur byte. Tror jag kommit på nästa veckas tema med. Den är lite lättare.

 

Orkar inte lägga in någon bild idag som jag brukar....

Peace!


Kommentar:
#1: anonym

du kommer hitta din killa vissa vågar inte visa sitt intresse bara.

2011-05-16 @ 00:58:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: