Anna

2011-05-27
19:55:10

Try-fail-repeat

Så efter att man lipat bort en halv eftermiddag och trott att världen var på väg till sin undergång pga att mamma klippte min lugg fett för kort. Jag försökte dra den åt sidan och upp och locka och allt man kan göra för att rädda situationen men inget funkade. Sen efter att man sovit lite i soffan och går ner för att se hur ful man ser ut så drar jag lite av MITT hårspray i håret så blev de plötsligt acceptabelt. Jag har väll för höga förväntningar ibland och mamma har klippt mitt hår och lugg hela mitt liv och de har aldrig blivit kast, förutom idag. De är absolut inte hennes fel för hon är ingen frisör och de sa jag till henne att de inte är hennes fel men ändå rann tårarna som regnet utanför. De jag heller inte förstår är att jag har haft alla möjliga freaky frisyrer och färger och så flippar jag ut för att luggen blev för kort??

Men de kanske är bäst så att inte gå ut och festa i helgen, hade ju tänkt ha en vit helg så man får väll hålla sig till de. Så kan jag träna i morgon eftersom jag aldrig lyckas gå ner till min dröm vikt jag går bara upp. Jag har gått upp 1kg på en vecka annars brukar jag bara pendla fram och tillbaka. Så tänker ni säkert men du är ju redan smal bu huu liksom… Men har man ett mål så har man och jag TÄNKER nå de.

De som var jobbigt idag med var att när man är som mest ledsen så brukar min älskade Maja få trösta mig. Hon är den bästaste på att trösta efter Mamma råtta. Men nu finns ingen av dem så man kände sig som den ensammaste i hela världen innan, eftersom hon dog för några dagar sedan.

Eftersom jag var ledsen och förbannad innan så blev jag sur på min nya bil eftersom den är äckligt trög på att växla. Eller när jag ska byta växel så får man typ vålda in spaken, de behövde man inte på Ådi. Så sitter man där och saknar sin Ådi för de känns som att allt ska skramla där inne och sterion är inte där och den ska in på lagning hela tiden (eftersom dem inte hunnit fixa den innan jag fick den) Jag vill bara vara, bara köra men så är de inte.

 

Nu har jag fixat lite sallad med räkor till mig och ägg som jag ska äta sen ska jag beställa vindrutetorkare och nytt löshår.

 

Peace!


Kommentar:
#1: madde

muskler väger mer än fett :) svårt att gå ner i vikt när de är mkt muskler och lite fett på kroppen :P

2011-05-30 @ 20:43:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: