Anna

2011-05-04
21:11:06

Solarium

Igår vart de första gången jag solade solarium. De vart lite läskigt och jag blev bara fräknig och inte så brun. Men jag tog bara 8min och de var första gången. Idag var jag och Jonne och solade igen denna gången tog jag 10min istället (wiiie 2min mer, hum). Och ett annat rum med ett annat solarium och denna värmde mkt mer. Så jag kaaanske blev lite mer brun. Tänkte att man kan göra detta på vintern så håller man sig lagom brun. För jag är alltid så jäfla blek. Dock vill jag inte göra de för ofta man har ju hört massa hur dåligt de är. Dock vet jag inte om de blivit ändrat men iaf. De är skönt att ligga där i värmen borde finnas såna sängar fast utan uv och bara värme. Jag fryser ju som ett naket djur på vintern och även i vanliga fall och att få ha en sådan ”säng” skulle ha varit underbart.

 

Aja nu längtar jag till helgen, på fredag tog jag ledigt, då ska jag öööhm vet inte gosa med råttorna kanske. Tänkte även klippa ut Kusins Onepeace så jag kan börja sy på den. Kanske till och med sy den. Beror på vad som händer. Ska iaf klippa min lugg lite till och medicinera pälsbollarna. Måste ha hjälp av mamma för man ska hålla råttan, dela på pälsen så man kommer åt ”huden”, droppa och gnugga och de kan jag inte göra samtidigt för dem RÖR ju på sig hela tiden.

 

Jag vill ha helg…

 

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: