Anna

2011-05-30
19:46:38

Peace & Love!

JAG FICK TAG PÅ BILJETTER!! Hell yeah

 

Idag kl 11 så släppte dem en liten mängd med biljetter till, eftersom dem tog slut innan. Jag missade att beställa eftersom jag inte hade snackat så jäfla mkt med folket som skulle med och de velades om dem kunde åka eller ej och bla bla. Sen vart de för sent. så de vart bara att ta smällen. Men så såg Josefine att dem skulle släppa 1900 biljetter till kl 11 idag. Så då satt jag där vid datorn beredd med allt för att lyckas beställa några. Och jag kan säga att jag lyckades. Så jag får åka till Peace and love som jag ändå ville. Över lycklig är jag, de roliga är att efter att jag var klar med betalning osv (tog mindre än 10 min) så tänkte jag ”jag ska bara kolla hur många biljetter som är kvar” SLUT SÅLT på mindre än 10 min. Läste på deras hemsida nu att dem tog slut på 2 minuter. De skulle nog komma en runda till med 100 biljetter den 20:e juni, men jag behöver inte oroa mig nu, för jag har mitt, kan ju säga att de nog var tur att jag beställde allas biljetter tror inte att vi alla skulle ha hunnit få annars.

 

Så nu får man bara hålla tummarna på fint väder, de har typ alltid regnat när jag varit på festival. Lovely <3


Så nu är min mamma uppbokad för hon ska passa mina pälsbollar då jag är iväg. Hoppas Jerry uppför sig. De är honom jag är mest orolig för att han ska göra något, han är lite speciell av sig. Inte alla som kan hantera honom.

 

 

WIOHOOO!!!!

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: