Anna

2011-05-02
22:52:28

Mi Amigo

Äntligen är min baby hemma igen! Så himla underbart att få slippa cykeln. Ja de är bra att jag har cykel och kan cykla osv.  Och tänk på alla som får cykla varje dag bla bla bla. Om de skulle varit så att jag får cykla varje dag så skulle JAG KÖPT EN NY SADEL! Jag har bilsätesrumpa, som min bror sa. Då menar jag inte att den är fet, den är ganska liten faktiskt. Men nu kan jag få lyssna på min musik till jobbet i morgon som jag längtat så sjukt mkt efter. Och ingen bula är kvar på Ådi dock måste jag skölja av den för den är helt sandig av någon skum andledning.

 

Idag har jag sovit sjukt mkt. Kunde inte sova i natt igen, känner mig sömnlös och bara rullar runt. Och sen när jag ska upp då kommer tröttheten. Sen eftersom jag är bäst (Ja, så är de faktiskt) så hade jag tyyyyp inget att göra på jobbet så jag tog ut lite timmar och gick hem. Lite fel av mig att ta ledigt för att sova, när jag plågar mig igenom dagarna på jobbet om jag inte mår bra (sjuk). Men då är jag iaf klar i huvudet. Men iaf jag hämtade min bil åkte hem och sov lite, åkte iväg och tränade, hem och sov igen, Haha. Så kan de gå ibland så nu hoppas jag att jag är pigg i morgon.

 

Jag badade mina nya råttor idag. Inte ett ända pip av dem eller jo, Pappa pep en gång när jag skulle (haha) vrida ur vattnet. Jag la dem i en korg och där satt dem nästan hela tiden, de var Lasse och Lennon som skulle ut och kolla lite men kom fort tillbaka till korgen och sov. Tog även foto på dem idag så la jag dem en i taget på mitt lilla hemma gjorda fotobord och där var dem, Lasse var lite busig och hoppade ner någon gång. Badningen i övrigt gick jätte bra och öronen gillade dem att få tvättade och insmorda med vaselin. Ska testa bada dem nästa vecka igen och se om de funkar och sen ska jag smörja in öronen varje dag hade jag tänkt mig. Dem har något på öron och svans jag kommer säkert att få åka till veterinär med de men jag vill prova först för de ser inte så hemskt farligt ut.

 

 

Bild på Pappsen "Frank Sinatra"

 

 

Jag vill... Kommer jag få?

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: