Anna

2011-05-12
12:32:27

Me and My rats - day!

I morgon känner jag för att umgås med mina pälsbollar och mig själv. Jag har trasslat in mig i för mkt tankar på sista tiden och har allt för mkt att göra. Man går runt med ett leende men något stämmer ändå inte, vet inte ens själv vad felet är. Och nu när värmen kommit och man velat vara ute och även festat mer än vanligt så har mina råttor har "glömts" bort lite. Så i morgon ska dem badas och gosas och pussas på. Skulle vilja gå ut med en av tjejerna och fota vecka 20 bilden. Men de beror på vad de blir för väder, dem är så känsliga för drag. Jag tänkte gå en liten bit med henne så de måste vara fint väder, undra vad folk kommer att säga om jag går förbi med en råtta på axeln, haha.

Jag ska även pyssla om mig själv med lite sovmorgon, solarium och en go dusch med skrubb och massa. På kvällen när jag är klar med allt kanske jag till och med kan måla naglarna och sånt där tjejigt. Jag ska även handla och panta mina jobbiga flaskor tänkte jag.
Mitt förråd ska jag gå på med, ska gå igenom och slänga minst 1 soppåse med prylar, vill fylla 2 påsar men vi får la se hur de går. Jag har nämligen fått någon ny fetisch att vilja göra mig av med saker, speciellt när jag känner mig nere. Känner mig mer lättad av att ha mindre saker. Jag har för mycket onödiga saker som bara ligger och skräpar. Jag tänkte hyra något bord på någon loppis och sälja saker som man kanske kan få en peng för.
I morgon ska jag även fundera ut vad jag vill göra och kanske fundera ut lite framtids planer. Kanske dax att ändra på sig lite, känns som att detta inte funkar mer, kanske bli lite mer bestämd. Vet inte vi får la se vad jag kommer fram till.

Jag vill undvika mobil, Internet och folk i morgon känner jag. Men vi får se hur de går, haha. De är en Anna och El Loco Ratzo dag i morgon. Jag återuppstår igen på Lördag. Hoppas jag hinner med allt jag vill göra i morgon bara känns som att de blir ganska mkt.

 

 

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: