Anna

2011-05-03
17:26:29

Lich King – Prince of Darkness- has fallen…

Jag idag fick min sista pälsboll gå över regnbron till dem andra. Min lilla arga Lichi fick somna in idag kl 16:00. De var dags för han hade massa bölder osv. veterinären sa att de förmodligen var någon slags hud infektion som han hade fått. Inte någon tumör som jag tyckte att de såg ut som. Aja nu slipper han lida iaf. Känns lite konstigt att den sista har fått somna in nu, och efter att ha haft hamstrar i 4år och nu har jag inga kvar känns tomt. Dock har jag för många råttor som är lite roligare än små bitande hamstrar. Jag köpte lilla Lichi 2008-04-11 så han blev ca 2år och 1månad. Köpte honom för att vara lite rebellisk (oj vad rebellisk man kan vara) men hade precis blivit singel och köpte min en ny hamster eftersom mitt ex inte riktigt gillade att jag hade så många hamstrar *host*23st*host* så jag köpte mig en till haha. Men han levde ganska länge för att vara en Zoo hamster.

 

Vila i frid Lich King – Prince of Darkness-

 

- Dagen jag köpte honom -

 

- En dag när han var vuxen -

 

För övrigt så var inte käftsmällen hos veterinären så jävla rolig, 939kr för medicin till alla råttor och avlivning, hurra för mig som har massa pengar... Fast man ska kanske inte klaga det är ju mitt egna fel. Nu ska jag pussa på mina dyra mysnosar.

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: