Anna

2011-05-22
22:49:42

kasst

Är lite seg på att blogga nu tycker jag. Men de löser nog, har så mkt att göra och tänka på. Sen när de blir för mkt så vill kroppen lägga sig i dvala och jag vill bara sova och så blir de bara ännu jobbigare sen för då har man mindre tid på sig att göra sina måsten.

 

Men iaf Henke var hemma i helgen. De vart kul, fick sms från honom att han ville åka ”lilla blå” (inte nöjd med namnet än). Så de gjorde vi på kvällen i fredags dock ganska sent så jag snodde honom från en fest haha. Men vi åkte ut till Grötvik och snackade lite och släppte iväg såna där kinesiska ballonger. Som jag tänkte egentligen släppa iväg på nyår men jag vill inte gå ut den dagen för de regnade så de blev aldrig av. Men de var iaf mysigt och trevligt att släppa iväg ballongerna med Henke, så sa jag att man skulle önska sig något, hoppas mitt går i uppfyllelse.

 

 

Tidigare på fredagen så vart jag iväg med några från jobbet och åt på Bulls. Vi hade tur att de blev soligt och härligt väder den dagen eftersom hela veckan varit så kast. Men eftersom vi satt under parasoll så tycker jag att de blev jätte kallt. Så jag frös som ett djur och stack hem lite tidigare än dem andra, Lite trist men så kan de gå.

 

Lördagen blev lite stressig den med jag var iväg och skulle handla med mamma men vi gick in i olika affärer så de tog längre tid än tänkt. Sen vart de bara att åka hem och börja städa lite fort för jag hade massa dammråttor överallt och jag kände för att moppa golv lite. Måste dock städa burarna men de tar jag i morgon och lite så.

Jonne hade fest med de vart trevligt dock kom de en person jag inte så förtjust i men jag såg inte ens personen eftersom jag fastnade i köket så jag slapp den jobbiga stämningen. Sen när vi kom ut så vart de inte så kul, ganska lamt vart det. Så kvällen var ok, rolig men ändå lam. Nästa helg (vi får se) kommer jag nog ta en vit helg känner att de blivit tråkigt igen att festa för de är alltid samma personer man festar med, inget illa menat. Men jag vill gärna träffa nytt folk och lite sådant. Igår när jag gick hem så fick jag en sån där -jag-är-så-trött-på-detta- känsla och kände att jag inte hade uppnått något den kvällen allt var som de alltid är, samma rutin, suck.

 

Usch så värdelöst inlägg de blev idag. Känner mig lika värdelös själv för jag missade att köpa biljetter till Peace and love så de blir ingen festival i år. Och jag som tog ledigt och allt och jag som ville så gärna åka dit. Aja kommer fler år och då tänker jag köpa biljetter innan de är för sent. Men jag fick en annan idé om att åka iväg ett gäng vänner och hyra stuga men vi får la se hur de går också.

 

Ne nu blir de min gamla rutin… Mata odjuren och sen sova. Kanske somna till the big bang som vanligt… kan inte sova utan att de är på. Iof spelar de ingen roll vad som är på, något måste bara vara igång. Har märkt att jag sover skit kast om jag inte ha något ljud igång, dock sover jag gott om någon ligger jämte med, de är väll något med ljud jag måste ha för att känna mig trygg, psyko.

 

Blir alltid så långa inlägg om exakt ingenting.

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: