Anna

2011-05-11
12:59:29

Gym handskar

Ja nu blev de så ändå...

Jag köpte mig ett par fula gym handskar. Jag tycker de är så HEMSKT fult med såna handskar, men jag behöver dem. Jag skulle kunna lyfta/dra mer men jag får så himlans ont i händerna. Har vägrat handskarna ett tag nu. Men idag gick jag och min bror in på tränings proffset här i halmstad och kollade på ett par. Dem var inte så värst dyra heller. Trodde att dem skulle hamna på 500-lappen men dem kostade bara 170kr. Sköna var dem faktiskt, trodde dem skulle vara stela och jobbiga men de är faktiskt så att jag längtar till i mon för att få prova dem. Men jag ville ha svart rosa, ska man nu ha fula handskar får dem ta och vara fula. Men dem vart turkos/svart,grå.

Mår illa för övrigt, åt kinabuffé nyss usch orkade inte äta upp andra tallriken och nu mår jag illa med, fail... gott var de iaf till en början haha.



 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: