Anna

2011-05-01
17:41:17

Cant forget
Why is everybody so serious
Acting so damn mysterious
Got your shades on your eyes


Allt har blivit så buggat nu för tiden. Nu vet jag inte längre hur jag ska bete mig, för att lyckas fånga någons uppmärksamhet. De är alla dessa jävla oskriva -tönt- reglerna. Kan man inte bara vara sig själv? NEJ, de kan man inte, om man är de så ser de ut som att man är desperat. Jag blir så trött på de. De får bli som de blir vad än händer, jag tänker inte jaga.
Sen fattar jag inte varför personen faller för någon som ja, ser värre ut än mig. Jag må kanske vara världens snyggaste men jag ser ju ok ut, vad är felet då?
Allt ska bara mystiskt med dig. Vill inte ha just dig, men de är du som förstört mitt tänkade, hur jag ska falla för någon annan. Äsch vet inte, de är så mkt bajs i mitt huvud nu, man får la skaffa sig mer stake och inte vara så jäfla feg och bara köra. De får bära eller brista, men man vill ju inte att de ska brista. ÅÅÅÅH

Nu ska jag städa mina gosnosars burar och ändra om lite sen ska jag lägga mig i soffan och känna mig fet som man får göra på en söndag. Speciellt när de bröjade regna lite, tyckte de lät lite skumt innan på fönstret. Trodde först att de var fläckten utanför mitt fönster (på taket) som hade börjat bugga. Men så vart de ikke. Hoppas de inte regnar i morgon för jag ska cykla till jobbet och jag hatar regn.

Och min kära bror jag skulle aldrig tattuera in en enhörning. De var bara en rolig grej vi snackade om igår. Och så vart de mitt i natten och jag vart full :P:P



Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: