Anna

2011-05-06
20:41:12

Bh-storlekar

Bh-storlekar

 

Vaknade i morse, vägde och mätte mig som varje morgon och så hade märkte jag lyckats gå ner till 50,2 kg och 76cm runt det tjockaste stället på magen. Eftersom jag skulle tvätta idag så kände jag att jag gärna ville ha något på mig som jag inte haft på länge. Så humn, en bh som jag inte haft på mig på länge skulle vara kul. MEN NEJ! Vet ni vad?! Mina bröst har krympt, de är inte bara jag som inbillat mig. Jag hade D-kupa i början av året och har haft de länge och nu har jag C-kupa, så av mina 20 behar så var de typ hälften som är förstora nu. Det är tragiskt! Mina fina behåar som jag inte kan använda längre, Cry a river, build a bridge and get over it. Min mamma har ganska stora bröst men varför har jag inte fått ärva de? Jag får ärva den jobbiga rinniga näsan, hennes fötter och hennes X-formade ben! Men inte brösten som jag vill ha, kan man inte byta? Eller är har öppetköp gått ut? Så snart är man la plattbröstad och bhar kommer inte att behövas. Man får la skaffa sillisar haha!!

 

 

Aja har inte ätit något på hela dagen så jag har varit jätte tjurig och lätt irriterad, tråkigt nog gick de ut på mamma lite idag. Förlåt mammsen <3 Men sen stack jag och Jonne iväg till bulls och tog en hambugartalldrik. Så gott de var alltså, har längtat efter att få äta en sådan. De var dock lite kallt ute idag men ändå härligt att sitta ute och äta och tjibbe tjabba lite. Så nu sitter man här och jäser.

 

 

 

 

Peace!!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: