Anna

2011-06-22
12:08:20

Nelly Trend

Igår så fick jag hem min klänning som jag ska ha på en kompis bröllop. Jag har inte riktigt vetat vad jag velat ha för klänning men långklänning skulle de vara iaf. Så velade jag mellan blå eller rosa klänning. Men efter en massa om och men så hittade jag en billig snygg blå klänning på Nelly.com. Den kostar bara 599 för en klänning som är 100ggr snyggare än min balklänning. Kanske inte ser så bal aktig på bilden på deras hemsida. Men jag skulle nog lätt kunna ha den på en bal tror jag. De kommer ju bara vara en engångsklänning typ, så de var ju bra att den inte var så dyr. Tycker de är lite synd att de finns så få snygga långklänningar. Speciellt såna man kan använda på vardagen bara, jag har blivit lite frälst i långklänningar och kjolar nu känner jag.
När jag fick hem klänningen så var de ju en självklarhet att prova den direkt. Så tänkte jag fan något kommer ju faila. Men fan den satt som en smäck. Satt ju till och med bättre på mig än på modellen. Men sen när jag skulle ta bilder med den så ser jag typ fet ut. Men när jag tog bilder med iPhonen så såg jag smal ut. Men de är la kameran. Yeah yeah här har ni iaf bild på den fin fina klänningen. Tycker hon kan gifta sig nu så jag kan ha den på mig. Sen ska jag och mamma fixa mitt hår lite kommer ungefär se ut som på bilden fast lite bättre fixat. Ni får leva med att bilderna är bajs tog dem på kvällen efter jobbet. Den är iof lite förlång men de ska jag sy upp så de passar ihop med jävligt höga klackskor. Men jag är jävligt nöjd med den för den sitter helt perfekt, dock så måste jag även sy fast hasparna lite bättre. De är sånna som fins på BHar och dem sitter lite si sådär en åkte av igår och de är inget jag vill ska hända på plats sen, men de är ju en lätt sak att fixa.

 

Peace Sweathearts!


Kommentar:
#1: Hanna Brandt

Hej,



Jag har letat som en galning efter den här klänningen för jag tycker att den är helt underbar! På Nelly är den slutsåld sedan länge men så hittade jag den på din blogg och du skrev att du bara skulle använda den en gång så jag tänkte chansa och fråga om du vill sälja den? Enda problemet är att jag är 175cm lång och du skrev att du skulle lägga upp den. Gjorde du det och isf hur mycket? Annars ser vi ut att vara ungefär lika stora. Vilken storlek är klänningen?



Jag förstår helt om du inte alls är intresserad av att sälja den till någon främling men jag tänkte iaf kolla.



Mvh

Hanna

2012-01-22 @ 18:26:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: