Anna

2011-06-07
11:46:11

MItt hår

Ja som ni vet så har jag ju löshår. Jag verkligen älskar de, men nu börjar de vaxet som löshåret sitter fast med att släppa halvt. Vilket är lite små störande för jag ska vara och pilla i håret hela tiden. För de är ju så hemskt roligt att pilla bort de som inte sitter fast och den kanske dra en slinga eller två (som jag inte ska göra för då blir de fult). Plus att håret växer, så fästerna kommer längre ner, så de börjar bli lite små jobbigt att gömma dem. Men jag borde klara 4 veckor till med detta håret.

Men efter att jag varit på Peace and Love så ska jag plocka bort allt löshår och kanske vara utan någon vecka två, så håret får vila lite och så jag kan färga håret längst in. Tror inte jag klarar längre än en vecka eller två utan löshår, är så beroende. Men de är ju så att jag tycker att de är så hemskt snyggt.

De är bara synd att jag klippte av mig typ 10cm i vintras annars skulle jag tyyyyyp ha haft så långt som löshåret nu. Men till nästa sommar så kommer jag nog ha de, så jag längtar som bara den. Vill ju ha så där långt hår som jag hade en gång förr i tiden. Hade hår ner till halva rumpan, var jag trött på de men nu när jag vet att de är så fint så saknar jag de. Fast då hade jag svart hår men nu vill jag ha blont långt hår och inte rak klippt som jag hade då. Vill ha de lite upp klippt här och var.

 

Längtar….

 

Fan är mina lurar?!?! Jag ska alltid vara så jävla duktig på att gömma saker när jag ska ha fest så nu har jag gömt mina lurar, smart anna…

 

*** uppdate***

Jag har hittat mina lurar. Dem låg i Mamma och pappas bil. Hade bett mamma leta efterdem men hon letade inte på alla ställen. Yeah yeah. Nu har jag dem PARTY!! (kanske inte) men ett Wiiihoo iaf.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: