Anna

2011-06-26
22:46:25

Midsommar

Denna helgen har varit full av drama. Och de ända jag vill säga innan jag lämnar allt bakom mig är, att jag önskar dig all otur som du bara kan få, å må du brinner i helvetet. Tacken för att man litar på folk. Nu vill jag gå över till något roligt istället.

 

Idag så städade jag burarna hos mina råttor. Så började jag med Jerry för han är en liten speciell kille. Och han var så go idag, så mysig har jag aldrig sett honom, man kunde göra vad man ville med honom utan att han bet eller högg efter mig. Känns verkligen som att han har kommit över sin tonårs-fas. Men man kanske inte ska ropa hej än. Kan ju iof vara med att han har ont i höften som jag misstänker, men han verkar ha varit lugn på senaste tiden. Och idag så badade jag honom med. Men fick inte bort allt de oranga på längst in, så jag får bada honom snart igen så jag får bort de. Och idag verkade de som att han gillade att bada för han satt där helt avslappnat och kisade med ögonen. De var la bra värme på vattnet och jag fick vrida en massa på honom och tvätta magen och allt, min duktiga lilla pojk. Jag älskar verkligen doften av nybadad råtta, de luktar typ nyhyvlat trä på något vis tänker alltid på tändstickor av någon skum anledning. Sen sprang han runt på nederplan tillsammans med mig. Annars brukar han kuta upp men inte idag då chillade vi tillsammans. Sen är råttor så fina och fluffiga när dem är nybadade och mjuka. Åååh ni förstår inte hur fin och go min Jerry var idag. Hoppas verkligen att de håller i sig så, då kommer han bli en underbar gammel råtta.

Sen när jag skulle fånga in honom så la han sig i kattkorgen och jag började klappa honom lite SÅ började han knastra och typ drägla (låter skit äckligt) och slicka sig runt munnen (de betyder att han gillar de) de är första gången han gör så (tror jag), tror inte att de hänt förut.

 

 

Jag tycker om hans teckning så mkt. Han är så fin och på bilden är han så fluffig. Mitt lilla hjärte gull

Och lite fule bilder på mig. Men Jerry är fin och ren. Jag är bakfylle/nyvaken ful.

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: