Anna

2011-06-13
20:21:07

It’s like Robin all over again….

Helgen har varit helt underbar vill jag bara säga. Den bästa helgen på väldigt länge och så hoppas jag att Sandra och jag hittar på något super busigt denna helg. Vi båda smider planer in för helgen.

 

Men till de jag vill skriva om idag…

 

De är att jag borde skämmas. På 2 veckor har jag gått upp 3kg och de är skam när jag lyckats hålla mig på samma eller gått ner i vikt på sista tiden egentligen. Så idag när jag gick in till stan i mitt vanliga linne och tajts så såg jag i skyltfönstret som jag gick förbi att något PUTAR UT. Och vet ni vad de är? Jo jag har fått mage… fy vad äckligt (på mig då) Gick runt och skämdes en massa och bara ville hem. Och hem gick jag fort som bara den kan jag säga er. Och bestämde mig, att under dessa 2 veckor innan Peace and Love så blir de NO CANDY och NO JUNKFOOD.  För att inför Peace and Love måste jag lyckas gå ner till min ”vanliga” vikt för jag har ingen aning hur mina matvanor kommer att vara när jag är där. Så jag vill inte ha någon sån där stor chock när jag kommer hem och ställer mig på vågen. Sen efter Peace and Love funderar jag på att ta de lite lugnt med alkoholen, för de har blivit lite väl mycket på sista tiden. Men de är lite svårt nu när de är sommar och allt rullar på och de är så mysigt att sitta och chilla på uteserveringarna med en cider med vänner. Eller dricka lite vin på gården med dem bästa <3.

Men så ska jag börja uber träna igen för de har blivit mkt fusk med de också. Samma sak hände förra året vid sweden rock festivalen. Men de är la så de går till kanske. Sen får man ge järnet på vintern så man blir uber fitt till nästa år. för att nu har jag hittat mitt tränings sätt och mat möjs. Om man räknar bort mina ovanor på sommaren. För de har blivit så mkt skräpmat och uteserveringar och dricka och godis så de är sjukt. Men innan helgen hoppas jag att jag gått ner lite iaf.

Ska förövrigt försöka träna magen lite extra mkt nu med så man kanske kan få snygg ”mini” muskel mage.

 

JO!! Jag fick förövrigt köra någon jävla om vägen genom halva stan idag för att lyckas komma till gymmet. Lite små surt för jag ville köra lite kondition idag men de får vi ta i morgon istället. För idag ville jag in tillstan en snabbis och kolla efter någon fancy klänning men jag hittade ingen.

 

 

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: