Anna

2011-06-20
11:57:43

Har tänkt på…

Jag har tänkt (tror de eller ej) en massa på att när man går ut och festar och klär sig jätte snyggt, kort klänning, tajta kläder, högklackat, porrigt och är jätte taggat så blir kvällen aldrig rolig. Jag tror man försöker vara för pryd eller något. Sen så vågar typ inga killar snacka med en och man sitter bara där i ett hörn och är lam. MEN sen när man bara dra på sig något skönt, lätt men ändå snyggt så har man äckligt jädra kul. Man släpper loss mer tror jag också eftersom man inte behöver vara så pryd i de där lätta sköna kläderna. Och så vågar killar och massa andra gå fram och snacka. Jag tycker de är sjukt skumt. Undra vad folket (mest killarna) tänker, vad är skillnaden med att vara snyggt klädd och skönt klädd? Är de för att man vågar släppa loss mer? Men vill man inte snacka och stöta på en snyggt klädd tjej? Jag hänger inte riktigt med där. Men jag har kul iaf när jag vågar släppa loss även så är de skönare men bekväma kläder??

 

Sen har jag även tänkt på. När man umgås med killar så blir de alltid att dem spanar in den där Blonda med bröst och är smal. Men dem blir tillsammans med den där tjocka fula sen. Inte konstigt att vi tjejer strävar efter de blonda när alla killar spanar in dem. Och säger en massa saker som att den där vill man ha osv. Men som jag skrev innan SÅ BLIR DEM TILLSAMMANS MED DEN FULE FAN! Jag må vara blond men jag har inte stora bröst men jag är som den fule inombords. Jag är fin, man får allt med mig haha. Fast iof är jag ganska kräsen har allt för många krav på killar. Sen är de ganska soft att vara singel woop woop.

 

Snart är de midsommar och de ska man fira hos fin fina Milan <3 Sen efter de så blir de en tripp till Dalarna så vi får hoppas att de regnar klart till dess så att allt vatten i himlen tar slut och att solen kommer fram och bränner sönder oss.

 

Hade förövrigt en rolig helg igen, hoppas nästa blir lika rolig om inte roligare. Fast till dess har jag en massa att göra inför festivalen. Usch usch.

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: