Anna

2011-06-06
23:22:52

För lat...Eller?

Har inte orkat skriva på ett tag nu, hänt så mkt på sista tiden så man inte haft tid. Har inte haft en ända lugn stund på hela helgen, tyyyyyp. Mobilen har gått varm sen torsdags eftermiddag så de är helt sjukt. Den plingar nonstop men idag har de varit lite lugnare så de är lite härligt. Men nu kommer en bild bomb och lite kort fattat eftersom jag inte orkar skriva massa och om allt.

 

Förövrigt så åskar de och de gillar jag IKKE så jag kommer inte kunna sova i natt. Kul.... Eller?

 

 

I torsdags efter jobbet så stack jag hem till Mamma och Pappa för att sy in min egen sydda onepiece. Tänkte lämna in den för tryck nu i veckan så den är redo för lite festivalande.

 

 

fredags morgonen så mätte och vägde jag mig som vanligt och då var jag och nosade under 50 sträcket. Så de gillar jag. Kanske lyckas gå ner till 49. De skulle ha varit nice. Eftersom jag stått still så länge men nu när jag var nere och nosade så kanske jag klarar de.

 

 

I lördags såg årets första luftballong och den dagen invigde jag min långklänning (har dock ingen bild)

 

 

Hade fest på lördagen och slutade med att jag hade denna skylt vid spisen. Tycker den står bra där. För man ska IKKE parkera sin kvinna vid spisen. *så nöjd* Har ingen aning för övrigt vart skylten kommer ifrån.

 

Sen på söndagen vart jag och matade ankorna i Norre katts park med Sandrasöndagen och snackade lite skit. Jag drog ut min lilla råtta Penny som var jätte duktig i koppel och allt lugn och fin vart hon. Hon pendlade mellan att sitta på min axel och i väskan. Sen fick hon prova att gå en runda i gräset men de vart för läskigt så väskan var mysigare. Hon fick även smaka lite glass som hon blev så tokig i. Och en anka som jag matade gillade bröd väldigt mkt så han stod vid mig väldigt nära och blev matad. Han fångade maten i munnen och hoppade till och med en gång, tuft. Sen kom ju dessa jävla fiskmåsar, men dem behöver ju mat dem med. Men de vart ju tur att ankorna var mätta så fiskmåsarna fick resten av brödet.

 

 

Och slutligen måndag, så vart de årets första dopp i havet. Is kallt vart de, och som Nicke sa ” de är som att bada i en kall drink”. Men i solen var de varmt och jag fick nog liiite färg men inte så mkt men de känns nästan som att jag bränt axlarna. Men när de lagt sig så ska jag sola lite solarium för att få bort alla linjer som jag verkligen ogillar.

 

 

Och nu har jag matat djuren och gosat lite med dem. Mat för mig själv för veckan är lagad. Så nu är de bara sömnen kvar om man lyckas somna eftersom de blixtrar och är bajs varmt. Jaja vi får la försöka. Imorgon är man tillbaka till träningen ska bli sjukt skönt. Älskar verkligen att träna. Men ibland blir man bara så jävla seg.

 

Peace!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: