Anna

2011-07-10
20:02:30

VIT HELG!! HELL TO THE YEAH!

Ja denna helg har jag inte druckit någon alkohol, stolt över mig själv är jag. Fast jag tog en mini klunk i fredags för jag träffade en gammal barndomskompis och hon hade någon ”Sommar drink” med färska bär i. Den var som någon juice smoothie med färska bär i kunde lite låta bli att smaka för den var ju lite annorlunda, sjukt god var den. Men de var de ända alkoholen jag fick i mig denna helg men jag flummade runt med Coca clola ZERO istället. Men iaf

I fredags så firade vi Söt Ida för hon hade fyllt år. Utav mig fick hon en stor korg med massa gott i, eller ja förutom dem där konstiga fukterna men dem är fina att kolla på och dekorera med. Men jag tyckte inte de var så många som gav henne något fast de var hennes födelsedags. Dålig stil tycker jag, tycker dem mest bara snyltar för att få förfesta någonstans (oooh snap)

Men iaf nykter vart jag men jag hade sjukt kul iaf. De gäller bara att bjuda lite på sig själv och de blev massa dans och flumm och ös, fast vissa på festen mest bara satt ner och gjorde inget. Så klart dem tycker att de inte är något ös då, tycker inte man ska klaga då liksom asså ba. Vi dansade i ring så fick vi turas om att dansa i mitten. Men jag har så dålig fantasi och kom inte på hur jag skulle dansa haha. Men de var rolig att så många var med och dansade. Måste göras om.

 

Lördag vart lite lam tror jag. Fast jag var iväg och inhandlade mig en ny kamera, Den är förövrigt MAXAT UBER JÄTTE bra och den kostade bara 1000 riksdaler. Den är blå och fin och matchar min bil haha.

På kvällen hade jag fest hos mig, skulle ha festat med Sandra men de blev inte av *ledsen* för hon hittade ingen barnvakt, men de tar vi igen sen när vi ska ner till Helsingborg. Men festen hos mig var små lam för jag saknade flickorna. Vist var de folk där, eller vet inte de kanske var för att jag inte drack så tyckte jag inte att de var kul. Eller så är jag så himla nervös när jag har fester hemma för att folk ska alltid sno saker, idioti. Så jag får alltid gömma mina bästa saker. Och låsa datorn för att folk inte ska byta låt efter 10sec och köa dåliga låtar haha.

Men iaf mina fina pojkar hjälpte mig att bära ner saker och ”kasta” ut folk. Väl ute hade jag kul träffade Ida <3 och lite andra vänner.

 

SPLACHHHH säger jag bara.

 

Helt OK vit helg vart de. Hoppas nästa blir lika rolig. Ska se hur länge jag klarar av att avstå från alkohol. Vill gärna hålla 4 veckor (3till nu) utan alkohol som jag satt som mål.

 

Orkar inte skriva ner.

 

haha är jätte nöjd med denna bilden och med min nya frilla som jag testade nu i helgen, love love

Peace!


Kommentarer:
#1: ida och milan

<3

2011-07-10 @ 20:12:00
#2: madde

kul att träffa dig! :D

2011-07-10 @ 20:45:51
#3: Doffe

Yeah frillan var good =)

2011-07-11 @ 01:05:48
#4: Anonym

åh så fin frisyrr! Vill oxå ha mitt hår så! Hur har du fixat håret? Har du tuperar det undertill?

2011-07-12 @ 19:44:32
#5: Anonym

har du rakat håret på sidan? =s

2011-07-18 @ 23:24:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: