Anna

2011-07-19
23:39:25

Skrillex – Scary Monsters and Nice Sprites
Idag tipsar jag om Skrillex. Vet inte hur man ska förklara dessa. De är typ lugn med oljud, kaos med lugn, Du kan chilla till detta och men ändå bara släppa loss för en hel vecka. Härliga ljud som man bara kan lyssna till. Jag jobbar till dessa och man sätter sig i en egen värld.

Jag har typ aldrig gillat denna typ av musik men efter P&L så har jag blivit förälskad i denna kaos men ändå chill musik. Finns även typ deadmau5, Dubba jonny, flux pavilion och massa fler som är väldigt lika dessa. Men idag tipsar vi om Skrillex.

Peace!

Kommentar:
#1: amanda

Tycker i stort sett alla Skrillex-låtar låter likadant men dom är ganska bra :)

2011-07-20 @ 00:29:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: