Anna

2011-07-22
17:40:31

Shopping!!
Min dag började lite smått fail som de gjort många dagar denna veckan. Min mobil har nämligen börjar fukkkka sig och väckarklockan ringer inte 3:e ggn denna veckan. Så jag missade min tvätttid i morse. Så jag fick åka hem till mamma och tvätta, tur att man har henne.  Fick även lite mat där njom njom. Men iaf hon flätade mitt hår på sidan som jag ville. Och många har undrat om jag rakat håret på sidan men de har jag ikke. Jag drar bara upp den och sätter fast med klämmor och sprayar massa. Så de nästan ser ut som att man rakat de.

Men sen så skulle jag möta Sandra på stan för att shoppa lite. Och hon var vist uber på att hitta billiga bra saker typ. Vi gick in i någon rea butik för dem hade utförsäljning och där hittade jag 2 Replay byxor och ett par andra byxor och detta kostade 200kr sammanlagt, sweeeeeeet. Och dessa byxor kostade kanske mkt original (?) 1600+1300 och 900kr och jag fick de för 200 pengar! Sen gick vi in på Scorett så hittade jag ett par skor jag spanat in för en billig peng med. Och sen hittade jag en väska med. De blev en bra runda på stan idag. Hel nöjd och bara att veta hur mkt byxorna kostade egentligen gjorde mig lycklig.

 

NU ska jag mata skadedjuren och sen byta om.


Kommentar:
#1: Anonym

Vad snygga grejjer du hittat! I vilken/vilka butiker var det?

2011-07-24 @ 00:36:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: