Anna

2011-07-14
23:31:28

LMFAO – Sorry For Party Rocking

Denna skiva är PORRIG! Jag Älskar den!! Ännu en gång har jag hittat en skiva där jag gillar alla låtar och man kan bara inte sluta röra sig till musiken. Båda killarna är hel sköna skulle ALDRIG tackat nej till att få umgås med dem en hel dag, helst av allt skulle man ju vilja vara vän med dem och umgås med dem ofta. Hel softa grabbar, Skyblu och Redfoo. Skyblu är min lilla favorit tycker han dansar bäst. Redfoo är soft med, hans hår skulle man vilja platta haha

Men iaf skivan är helt underbar eller nej porrig som jag skrev innan. Och de är många låtar från skivan som blivit populära som t ex Party rock anthem och Champagne showers. Sen är finns deras gamla skiva Party rock där en bunt med bra låtar finns med som La la la och  I’m in Miami bitch och shot

Sen har dem gästat i en massa olika låtar som jag blev paff över att dem var med i.

Klädstilen ska vi inte snacka om den är UNDERBAR! Inte riktigt min stil men jag skulle lätt börja använda den.

Och deras röster och beteende och rörelser ska vi inte heller snacka om. Finns inte ord för e, mhmmmm love it!

Och deras videos på Party rock anthem och Champagne showers, La la la och yes är jätte bra och roliga och klockrena. Finns en robot som är med i många som dansar jätte bra. Och sen är Jesus med och sen finns de en tjej som shuffel dansar i säkert 15cm klack, underbart. Och sen älskar jag deras miner och dans i videosarna. Dem verkar vara så bra vänner och bra musik gör dem med.

 

Vet inte vad jag mer ska säga älskar allt med dem just nu. LYSSNA på skivan! Nästan så att den är värd att köpa bara för att stödja dem.

 

Kärlekt till Skyblu och Redfoo


Jag började läsa lite om dessa grabbar senare. Och fick reda på att Skyblu och redfoo är släktingar. Skyblu (25år) är brorson till Redfoo (36år)m de är ganska kul faktiskt. För jag kollade på lite olika klipp med dem och tänkte fan vad bra kompisrelation dem har. Men sen när man fick reda på att dem var släkt och umgåtts massa sen dem var små så fattade man varför dem hade så bra relation.

 

Här är förövrigt en länk till en massa klipp och videos som måste ses! (måste ändra färgen på länk skit saken ska bara orka...) ---> http://www.youtube.com/user/LMFAOVEVO <---

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: