Anna

2011-07-31
21:25:50

Kort inlägg...

Först detta…

Jag är besviken på denna helgen och nu förstår jag varför folk säger att man inte ska vara så jävla nyfiken (för jag är alltid lite för nyfiken) men denna helgen förstod jag varför man inte ska vara för nyfiken. De vart inte jag som var för nyfiken men andra var. Och tror de pajjade lite för mig. Men jag hoppas de löser sig. Och jag skulle inte ha skämtat, men om folk inte var så nyfikna så skulle nog inte mitt skämt ha varit så farligt, kanske… vet ej fel vart de av mig med iaf. Sen bör folk inte lägga näsan i blöt så ofta…

 

Över till annat…

De är sjukt vad tomt de kan kännas utan dem två vettigaste killarna. Vill bara säga att Henke och Matin är hjärtligt välkomna hem och jag har saknat er. Jag var nyss och åt på Bulls med Matin och snart kommer Henke hit på besök hoppas jag.

 

Över till träning:

Imon börjar man IGEN. Gör om gör rätt. Nu i 2 veckor har man ätit lite för mkt skräpmat igen. Så de Failade att gå ner i vikt till HGB resan men denna veckan får man göra de bästa man kan. Så ska jag se hur länge jag kan leva utan skräpmat, jag borde komma på något pris för att få mig att kämpa men vet inte vad. Om ni har tips så skriv.


Kommentarer:
#1: madde

skor? :P

2011-08-01 @ 11:50:42
#2: Anonym

Jag ska hålla utkik efter dig på gymmet!

2011-08-01 @ 19:15:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: