Anna

2011-07-19
02:08:52

I <3 Shoes
Vill bara skriva ett litet snabbt inlägg innan jag går och lägger mig om mina nya skor jag fick hem förra veckan från Nelly.com. Nelly har nämligen värsta rean och jag kunde inte låta bli att köpa 2 par skor.

De vita skorna kostade 149kr (bajs billigt) kostar 299kr annars. På dessa skor är klackhöjden är 11,5 cm. Dock såg jag efter att jag beställt att de bara var 11,5 cm klack, fail. Men jaja kan vara trevligt med lite lägre skor ibland. Fina är dem och sitter jätte skönt.

Dessa bruna stövlar eller vad man kallar kostade bara 179kr, också jätte billigt. Dessa kostade 599kr före rean. Och klackhöjd är 13,5 cm, platån är 4 cm och skafthöjden är ca 22 cm. Dessa skor sitter också väldigt skönt och är fodrade så de betyder att man kan ha dem på sig på vintern. Jag har spanat in denna typ av sko länge men tyckt att dem varit för dyra. Men nu vart dessa jätte billiga så jag köpte dem, dock är inte kanske inte så snyggt med ormskinn, men lyckas man med rätt kombo på kläder och skor så kan de funka skit bra.  De lilla jobbiga med dessa är att man måste både snöra upp skorna och dra ner dragkedjan för att få på och av skorna så de kommer bli jobbigt på fyllan. Men dem kommer att sitta kvar på fötterna iaf.

Nu ska jag sova iaf. Vist är mina skor fina :)

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: