Anna

2011-07-03
18:33:52

Hejsan
jag har...

* ont i min stor tå. (blåsa Höger fot)
* ont i tån jämte lill tån (blåsa Höger fot)
* ont på/i hälen (blåsa/skavsår Höger fot)
* ont i mina vader (efter krampattackerna i förgår natt)
* ont i ryggen
* ont i nacken
* ont i halsen
* svullna mandlar
* Hosta
* ont i tänderna (pga för mkt socker, gnislande och visdomstand)
* ont i huvudet
* snorig
* har ont i näsan
* mina öron gör ont
* mina öron brusar

Sick Puppies, All time low, Deadmau5, Movits!, Timbuktu, Maskinen, 30 seconds to mars och Kings of leon var svin bra på Peace and Love. Såg även Kodjo och filip och fredrik. Dock SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG Campingen de var bara en stor jävla fjortis "student fest camping" ingen koll på ungarna. Fan vad gammal man låter. Dock tänker jag inte köra dit igen.

Nu ska jag pussa sönder mina råttor och sen trycka i mig en massa äckligt gjos för idag är de sista dagen för sötsaker osv i morgon börjar jag dieata.
Jag slänger upp 3 fula bilder från festivalen å mig. Min kamera suger, så min nästa önskelist pryl blir en ny kompaktkamera. Nästan alla bilder är suddiga om inte jag tar närbilder då är de P R O



Kul att jag haft många läsare fast jag varit borta en vecka kärlek till er.
Har förövrigt saknat några personer. Hoppas ni vet vilka ni är <3

PEace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: