Anna

2011-02-03
00:20:37

Missnöjd

Jao… De jag hatar med mig är att när jag vill ha något, så vill jag ha de NU. Jag hatar verkligen att vänta. Jag har beställt ett par jeans shorts från H&M och dom ska komma i slutet av FEBRUARI! De är jätte länge till dess. Dock kan jag ändå inte använda dom förens i sommar. Men som sagt, har jag kommit på vad jag vill ha så vill jag ha de nu.

Samma sak när de gäller med träningen. Jag vill så gärna bli fitt. Och de vill jag NU, dock har jag precis börjat med min ”hård” träning. Jag är inne på min andra vecka och jag har tappat 1kg och 1cm runt magen. Så de är på god väg hoppas jag. Jag hoppas verkligen att jag lyckas komma ner till 48kg, 50kg räcker men om jag går ner till 48 så har jag lite spelrum om jag äter haha.

 

Jag fick ett program av min bror till min Iphone som är uber. Tapandtrack dock kostar den 28kr eller något men den har koll på allt. Den räknar ut hur mkt kalorier du ska ha i dig. Den räknar ut hur mkt du går ner i vikt. Jag har börjat väga mig varje dag. Antagligen är de bättre, som min bror även säger, så om man gör något fel så kan man ändra de i tid. Dock saknar jag att ställa mig på vågen 1ggn i månaden och se att man gått ner. Men de funkar inte. Tillbaka till programmet, den ställer diagram på vad man ätit, hur mkt kalorier man gjort av med när man tränat och räknar ut hur mkt man kan äta efter träningen med. Man kan knappa in vad all mat innehåller så ställer den diagram på de med så får man se vad man fått för mkt av och för lite av. Den har till och med en databas så man kan hitta vad all mat innehåller. Nackdelen är att de är på engelska så man får komma på vad saker heter på eng. Annars de en svensk data bas på nätet och även en app till iphonen med.  --> http://www7.slv.se/livsmedelssok/ <--

 

På fredag funderar jag på att prova på ”lose it”. Tabletter som ger energi och hjälper till med fettförbränningen. Åter igen till min bror, haha, fick något kost tillskott av honom som jag gillade jätte mkt. Man orkar sjukt mkt och man blir (jag blir) helt hyper av de. Så de ska jag beställa när jag får lön. Så Då kommer jag proppa i mig. Protein, Creatine, lose it och Fightrusch Xtreme. Äter även bättre mat nu, HOPPAS detta hjälper mig. GAAAH!!  Nu är jag inte pro på träning å tillskott osv. Jag försöker lära mig och hitta balansen osv.



Förstå inte varför detta blivit så ”viktigt” för mig. Och varför jag ältar så mkt över detta. De är inte så värst viktigt. Jag är väll ”OK” men jag vill väll alltid bli bättre. Sen när man kollar runt på andra som tränar som TYP är i min ålder och är mkt smalare så känner man sig så kass. Kanske är något jag vill systelstätta mig med så jag inte ska känna mig så ensam. Tycker de är dö tråkigt hemma. Tur att man har råttorna hemma som man kan gosa sönder. Längtar till sommaren då man kan ta med råttorna ut. Har ju fina koppel till dom haha. Yeah yeah…

 

(Mamma råtta som fick prova på kopplet, gick bra men hon gillar mest utan)

 

Några bilder jag försökte ta på något vis. Jag brukar ta foto på mig för att kunna gå tillbaka och se om de har ändrats eller ej. Tycker att armarna ser feta ut. Men dom är ju hårda fast dom ser tjocka ut. Nu ska man kanske bara få till formen och få bort mer "fett". De kommer la, har ju bara tränat "hårt" nu i 2 veckor med diet osv. bla bla bla

 

Mata djur och sov dax

Natti natt.


Kommentar:
#1: Ramona

Såna shorts har jag också beställt och jag har heller inte fått mina...

Min träning ligger i men just nu har jag inte tränat på två veckor eftersom jag inte haft ork eller lust till att dra till gymmet innan hade jag det men nu är det som från början igen:(...Vart tränar du?

2011-02-03 @ 12:35:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: