Anna

2011-02-22
21:55:21

Everything you dream of, But never can possess.
Idag togs en dröm ifrån mig.

Men de är mitt egna fel känns de som. Som jag skrivit innan så ville jag ju operera mig näsa. Mamma tyckte att jag kunde låna pengar av henne för det. För jag sagt att jag hatar min näsa och har gjort de sen jag vart 11år typ. Så idag tog jag tummen ur och skulle ringa runt och se vilka som opererade i halmstad. Så kom jag in på en sida och ser att en operation kostar 30.000-58.000. Och de är liiiite för mkt för att operera en näsa. De dumma är att jag redan hade planerat upp hur jag skulle göra med ledighet och träning och allt sådant. Och tänk på att de kommer att göra äckligt jävla ont, men sen kommer jag bli fin. Äntligen var jag några månader ifrån att få en fin näsa. Kändes som att en sten lyftes från mitt hjärta på något vis och jag var så glad. Men när jag såg priset så togs allt ifrån mig. Jag borde ha kollat upp de direkt och inte hållit på att önske tänka mig och tänk att SNART snart så får jag fixa min näsa. Nu får jag hoppas att jag vinner en jävla summa pengar på något vis, då kan jag operera den. Men till dess så får den vara som den är, tyvärr. Tänkte äntligen ska jag bli fin, och jag kommer att bli så nöjd, suck.  De jag inte kan förstå är att fixa sillisar kostar lika mkt som att fixa till näsan, suck ännu en gång.

 

Mamma tyckte att jag skulle fixa näsan ändå, för de kommer att göra mig lycklig. Men fan för 30.00-58.000 kr kan jag fixa träningskort några år framöver, tatuera klart min arm och en massa mer. Men som sagt jag får hoppas på att jag vinner pengar en dag så jag kan fixa till den. Spara får man göra också lite, dock vill jag hellre spara pengar till ett hus än näsa. Finns så mkt annat prio känns de som. Men jag vill så gärna, jag skulle bli så fin.

 

 

En dag så…


Kommentarer:

sv: jag funderar på de :)

2011-02-27 @ 19:00:30

sv: ja haha, kanske lite lustigt, men betalar inte för nåntign som jag tycker är fult precis så det är inte riktigt samma sak.

och sen är inte glass billigt heller. jävligt dyrt.

allt har ju gått upp, men äter ju kanske bara B&J en gång halv året också, så för mig är det inte så dyrt eftersom jag inte äter det så ofta.

2011-02-27 @ 20:49:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: