Anna

2011-02-19
23:55:33

Burlesque

Kollade nyss på den filmen och fy vad jag Ä L S K A R den!! Tycker verkligen om Christina Aguilera. Dock inte hur hon var som ung, men efter skivan ”back to basics” så blev jag förälskad. Har fortfarande inte lyssnat sönder på den skivan och då har jag ändå lyssnat på den OM och OM och OM igen när jag spelade massa wow, då när Burning Crusade kom ut. Så när jag lyssnar på den skivan så kan jag se zoonen ”Hellfire” framför mig och hur jag springer runt där. Och Christinas röst är underbar och hennes kropp en hur snygg som helst.

 

 

MEN de tragiska är att den där killen som är med som typ blir kär i henne är hur jävla snygg som helst MEN han är med i Twilight, så himla pinsamt… Fast jag har ingen aning om hur han ser ut i den filmen (filmerna om han nu är med i alla) Men i Burlesque är han fin fiiin.

 

Cam Gigandet

Jag tipsar skarpt att folk ska se denna film den är helt underbar. Jag tänker på filmerna Moulin Rouge och Coyote ugly när jag ser den. Även kul att se andra ”kändisar” som man känner igen från andra filmer. Cher är också helt underbar. Fin film.

 

 

Jag längtar jätte mkt till våren och sommaren. Först våren för att jag vill kunna använda min skinjacka igen. Och kunna ha en av mina fina halsdukar på mig och någon av mina myspysiga mössor. Sen till sommaren för jag fick hem mina jeans shorts och linne som jag hade beställt från H&M för länge sedan, haha. Och jeansen sitter helt underbart på mig. Jag kom även på att jag har jeans jag inte gillar som jag kan göra om till shorts. Vet inte varför jag fått en sådan fetisch för jeans shorts nu.

 

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: