Anna

2011-12-06
22:54:29

Trött

Nu på senaste har jag varit jätte trött hela tiden.
I fredags när jag kom till Johan somnade jag i hans soffa och sen sov i 13timmar. På lördagen somnade jag igen på hans soffa och blev väckt hela tiden. Söndagen likadant och somnade i min soffan efter att jag fixade maten hemma... Jag har även blivit jätte lätt irriterad och stör mig på allt. Känner på kvällarna hur ont mina käkar känns för jag spänner dem hela tiden.


Sen hinner man inte heller göra något om dagarna. Tiden bara springer iväg och jag vaknar när de är mörkt och kommer hem från jobbet när de är mörkt, powernappar – tränar - sover... Vart försvinner timmarna?

Träningen känns värdelös för jag går varken upp eller ner. Eller jo, upp går de så fort jag äter vanlig mat på helgen, totalt värdelöst. Mina lår är feta, min mage är fet och mina armar är feta. Och jag vet inte vad jag ska göra heller, för jag har tränat i 2 1/2 år och jag står still. Jag har börjat springa men tror ni att de hjälper?! Hell no!!
Jag trycker i mig de där jävla proteinet och de hjälper inte heller. Jag vill bara spy efter, jag mår verkligen jätte illa av det. Vet inte längre hur jag ska äta eller för att gå ner till 50kg och 76cm runt magen som jag vägde och mätte i juni. De är omöjlig, jag äter och tränar som då men något är fel ändå.

Min hyresvärd är elak. Hoppas ni får ont i lilltån.

Jag är så trött och så nere. Längtar till helgen då Johan kommer hem. Blev massa gnäll idag men jag måste skriva av mig när ingen orkar lyssna.

 

En liten positiv sak är att jag hade massa poäng hos Hfab märkte jag idag. Så jag intresseanmälde mig på 3 st lght som hade låga poäng. *håller tummarna*

 

Peace!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: