Anna

2011-12-22
01:43:27

Julklapp från Lernia Bemanning

Idag fick jag en julklapp på posten från jobbet. Jag hade fått post idag men såg inte att de var ett paket som var med förens jag skulle till jobbet. Tänkte först vad är de för mupp brevbärare som inte kan tycka tillbaka brevinkastet om de står ut. Så försökte jag trycka tillbaka den men de gick liksom inte. Så gick jag ut och skulle testa och se vad som är felet. Felet var ett paket som inte gick igenom. Stod där med paketet i handen och försökte lista ut om jag hade beställt något. Öppnade och såg ett orange paket, AHAAAA Lernia… öppnade så vart de en orange armbands klocka. Ganska tuff ändå, för jag har sett folk ha neon rosa, gröna klockor. Har funderat lite på att vilja köpa en klocka, för när man jobbat på Retlog så finns de inga klockor där så får man alltid fråga sin portansvarig vad klockan är. Men sen när man lämnar Retlog och jobbar någon annanstans så glömmer man bort de. Men när jag såg klockan, så jag hoppades att de inte var allt för B märke. Fick bilder och röster i huvudet hur folk klagar på en jävla orange klock jävel, den är väldigt plastig men de är så dem är. Den är nice i mina ögon iaf. Men när jag kom hem på kvällen efter jobbet så tänkte jag att jag ska kolla upp klockan. Man måste ju kolla upp hur mkt de kostar, haha. Fick en flaska vin en gång av Emegi kostade ca 300kr har jag för mig. Har fortfarande inte öppnat den. Men iaf jag hittade hemsida och klockan, DEN KOSTAR 895KR!!! Märket på klockan är triwa. Asså tack så hemskt mkt, den är ju tuff. Men de känns lite overkligt att få en julklapp för 895kr. Dem måste ju ha fått mängd rabatt eller något. Men alltså skorna på nelly som jag vill ha skulle ha varit billigare. HAHA Nä men jag är helt nöjd ska bara bli van med klocka på armen, Jag vill visa Johan min klocka men han är inte hemma. Saknar honom.

Jag fick dock korta ner den lite för den var för stor, men de var jätte lätt och fin ask fick man till. Nöjd är jag.

 

 

Varken gul eller röd

Vår färg visar glöd

Sekunder minuter, tiden går

Snart är de dags,

Gått Nytt År

 

 

http://triwa.com/site/product.php?id=33

 

God Jul Lernia och tack för klockan.

 

Peace!!!


Kommentar:
#1: Anonym

Ser ut som jetset klocka.

2011-12-22 @ 07:36:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: