Anna

2011-12-19
22:50:18

Filtad Smulan!
Äntligen!! Så har Smulan kommit hem till mig. Jag vann henne på en blogg, http://fluffganget.blogg.se/ . Sen så har jag var iväg hela helgen, MEN på söndagen när jag kom hem så låg brevet på golvet!!  WUIOHOOO





Smulan fick hälsa på hos Penny och Bianca. Bianca var dock ute på sina äventyr men Penny hälsade, fast maten var roligare tyckte hon. Visst är smulan söt.

Mina flickor fick en förtidig julklapp igår. De blev en såndär Marsvinsboll, sån boll man lägger grönsaker i, så får dem jobba lite för att få maten. Den funkade så där tycker jag. Mina flikkor blir nog mätta ganska fort, dem har ju inte så stora magar. Men jag ska prova lägga i ägg och lite annat, som är lite godare än äpple broccoli och gurka (de var de ända jag hade hemma) men dem var på den och åt lite iaf, en äppel bit hade dem fått ut och nästan all broccoli.


Peace!!

Saknar Johan redan...


Kommentar:
#1: Anonym

Jag vill ha en sån boll till mina marsvin. Var köpte du den?

2011-12-20 @ 09:31:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: