Anna

2011-12-12
23:42:30

Efterlängtade skor.

Äntligen har jag tyyyp hittat kängorna jag letat efter. Först har jag inte vetat vad jag vill ha för kängor men med spännen iaf. Sen såg jag på gymmet ett par dö läckra kängor, men jag vågade inte lyfta och titta på den för att se vad de är för märke. Men när jag sneglade lite på dem såg jag märket Bronx sen var de något mer men de såg jag inte. Jag försökte Googla och söka men hittade inte.

Sen tänkte jag, eftersom jag jobbar på business linc i Falkenberg ibland, så har dem ju sko lagret för Brandos där. Så jag kollade runt lite på deras hemsida och faktiskt hittade väldigt lika kängor som jag spanat in. Dock inte exakt lika snygga men lika, och ganska billiga med. Plus att chefen där fixade rabatt till mig, jätte snällt av honom. Så jag slapp väntetiden för att dem skulle skickas hem plus att jag fick rabatt och jag hämtade dem själv på lagret, de var lite spännande för mig som är en sådan sko fantast.

Jag har fått packa upp returer på Brandos en gång, de var sjukt roligt, man fick plocka upp skorna ur kartongen och kolla så att dem var hela osv. De bästa var de när högklackade skor kom, dem där Wildflower by kenza är riktigt porriga.

 

Detta är skorna jag såg på gymmet

 

Detta är mina nya skor. Passar perfekt.

 

Vill även berätta in att jag vann en tävling på en blogg här om dagen. Jag blev jätte glad över detta, jag vinner typ aldrig något sen fick jag välja de priset jag ville ha :D , -->" Fluffgänget "<-- hon skriver jätte roliga saker om sina råttor osv. Så jag valde den lilla nålfiltade råttan. Underbart, längtar tills den kommer hem.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: