Anna

2011-12-28
22:55:33

5 Dagar kvar!!

Nu är de 5 dagar kvar tills jag får nycklarna till min nya lägenhet. Så i helgen blir de att packa ner allt som finns i hyllor och byråar osv så att möblerna kan flyttas. Så tar jag små sakerna själv senare i lugn takt, MASSA skall slängas. Ja, jag vet att de är nyår i helgen men vem bryr sig, jaaag ska packa.

 

Idag har jag fått byta jobb byxor, för jag blev tokig på byxorna jag fick. Jag är van vid montör byxor, med såna fickor som hänger utanför. Dock är dem lite för långa å lite för breda. Eftersom de är Lernia så är de bara lånekläder så jag sydde upp dem lite förhand, lätt att sprätta upp sen utan några problem. Dem ska slängas i tvätten ihelgen, för de är nog inte så många som tvättar på nyårs kvällen, hihi. Så kanske jag kan få dem lite mjukare och så att man inte ser märkena efter hur den varit vikta. Sen hoppas jag på att dem krymper lite som de flesta kläderna gör vid första tvätten. Fast jag saknar mina Santex byxor, dem är episka och sköna.

 

 

Och även idag så har jag försökt att skypa med Johan men hans Internet på lyxhotellet var inte så lyxigt. Han försvann hela tin så vi får la vänta till nästa hotell. Men jag fick se honom lite och han är så söööööt. Längtar tills han kommer hem så jag kan pussa sönder honom. Plus att jag ska uber visa honom min nya lägenhet!!

 

Jag har varit sjuk sen julafton, fick ont i huvudet på julafton efter maten sen har den hållt i sig till i dag. Fast den känns inte lika mkt idag så den är nog borta i morgon, skönt de. De var sån riktig feber huvudvärk, barken Ipren, alvedon eller panodil hjälpte. Inte heller sömn och slapp, men jag stack och jobbade i tisdags ändå (måndag var röddag) gick de inte över på 3 dagar så går den inte över snart heller och jag VILL jobba. Sen är de bara 4dagar jobb och inget hårt jobb heller. Och massa c-vitamin dricker jag. Jag har upptäckt att vatten med färsk citron är uber gott. Så jag gör en ny kanna varja dag. Men nu är citronen slut så jag måste handla i mon och råttorna börjar få slut på leverpastej och jag vill ha prickikorv!

 

Nu ska jag sova!

 

Peace!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: