Anna

2011-12-23
23:03:11

23 Dec – Dagen för julafton… Eller?!
Ingen julkänsla alls…

 

Men jag har gjort Julgodis ändå och köpt alla julklappar idag. Gillar inte julen alls. Dom kommer ändå inte bli nöjda över klapparna. Känns bättre om man bara skulle köpa något för MAX 50kr så kan man spara resten till sig själv och köpa något man verkligen vill istället för något skumt man inte vill ha.

Men iaf jag gjorde julgodis idag, de blev oreo-pops fast Ballerina med pepparkaka smak-pops och choklad doppade hallon och pepparkakor. Jag skulle dekorera dem med choklad och shit. Men chokladen tog slut och så la jag i marabou choklad och de förstörde allt. Sen vart jag för trött för att orka dekorera pepparkakorna.

 


Råttorna gillade iaf allt presentpapper såg jag inte hade plockat undan. Dem ville ha in de i buren, dem kanske ha julkänslor och vill dekorera sin bur. För jag har inte julpyntat alls, känns inte så lönt eftersom jag ska flytta 2jan.

 

Jag fick en julklapp från Johans föräldrar innan dem åkte. Jätte glad blev jag för de var en liten råtta som jag döpte till Lill Johan. Han håller mig sällskap när ja är hemma, han är sjukt pratglas så ibland får han ligga under kudden när jag ska sova för de går verklgen inte att somna!! ^^

 

Han fick med en liten tomteluva, lilla hjärtat.

 

Ne nu ska jag städa upp allt papper och mata djuren. Ska upp tidigt och fixa mer innan jag åker till mor och far.

 

Peace!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: