Anna

2011-08-11
01:09:47

Volkswagen bubbla + Widscreen = TT

Kom på här om dan att dem där på volkswagen måste ha råkat öppna upp en bild på en bubbla så att den blev i widescreen. Och sen kommit på ooooh kolla här vi kan göra en ”sport” bil av detta, vi ändrar bara lite här och där och så låter vi låter Audi tillverka den. För om man tänker efter så ser TT:n lite ut som att man tryckt ner en bubbla lite. Och de pinsamma är att jag inte tycker om bubblorna alls, tycker dem är jätte fula. MEN TT:n ser ju ut som en bubbla i widscreen. Så jag var tvungen att kolla lite i photoshop hur de såg ut om man tog bubblan i wide och om man trycker ihop TT:n lite om dem är lika. Jag tycker att dem blev ganska lika, sjukt. Man kan se lite på formerna på bilarna att de är samma ”bolag” som äger både volkswagen och audi. GAH!

 

Likt va? VA va??

 

Som mamma säger till mig. Hata inte något för mkt får du kan få de själv sen!!! Jag har köpt en ihop tryckt bubbla!! Har till och med ordspråket tattuerat på mig och likt förbannat lär jag mig aldrig.

Peace!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: