Anna

2011-08-24
23:30:10

Hur fan klarar folk av de??

 

Ja, att klarar av att hinna med att leva när man jobbar till 16.00. De är sjukt och sen ska jag köra 40min från jobbet. Jag är inte riktigt van vid att jobba till 16, jag är van vid mina lyx skift tider. Men nu är de slut på det. Sen är jag helt slut när jag kommer hem inte för att jobbet är tungt utan att jag är ovan att jobba till 16. Sen ska man träna som jag gör ca 2 h och sen duscha och sola och hälsa på mamma och pappa gosa med råttorna, laga mat, äta och massa. Så är jag är klar vid 22 tiden på kvällarna, annars är jag klar kl 19 typ. Sen är de lite små jobbigt för jag vill inte äta efter 19 men de måste jag göra nu när jag kommer hem från träningen så sent. Och efter allt detta så är jag helt slut, tänk om man vill umgås med någon? Eller hinna handla? Eller städa? (som jag för övrigt måste göra). De var jätte länge sedan jag jobbade till 16. Aja man ska la inte gnälla för mkt, de kommer ju ändras snart ändå. 16 16 16 16 16

 

 

Träningen går bra för övrigt, men kroppen vill ändå inte som jag vill, men man får la ge den en stund att fixa till sig. Är ganska besviken på mig att jag gått upp i vikt och cm och allt sen juni. Fy fan, vad nöjd jag var då sen kom sommaren och pajjade allt. Sen ville jag uber dieta en liten stund för att komma jätte i form inför vi skulle till Helsingborg jag och Sandra. Men de failade totat vill jag säga! Jag var nykter och allt i 3 veckor mitt i sommaren som jag små ångrar. Fast ändå inte helt eftersom jag insett att de är ganska skönt att kunna festa nykter och ha kul plus att vakna dagen efter och faktiskt må bra.

Har börjat med mina ”tunga” vikter ett tag nu och de börjar små synas tycker jag men de är lång väg kvar till min juni kropp jag hade. Har ökat lite vikter på vissa grejer och har satt mål att höja allt med ca 10kg till nästa sommar. Vissa övningar kommer de att gå lätt med men vissa kommer jag få kämpa med. Min bror sa något med att höja med procent, bla bla tjofräs, men jag orkar inte räkna, men de kommer att sluta med att han har rätt ändå. BLÄ!


 

Så såg jag ut i Maj, och ännu bättre i Juni. Och nu är jag tillbaka på Januari NÄSTAN. Känner mig som januari iaf. Men de börjar gå mot de bättre man måste bara ha ork och tålamod!!

 

Nu började de bli höst och sånt crap känns de som. Så vill jag bara önska att ni alla är försiktiga när ni kör bil och inte kör på alla smådjur som bara vill hitta till ett varmt ställe och sova. Bara för det kommer jag säkert köra på en kotte imorgon (ta i trä) Tycker så synd om alla överkörda djur gör mig ledsen i hjärtat…

 

Ska på bröllop på lördag, ska bli spännande. Mamma ska fixa mitt hår på fre och färga de och hålla på så jag blir fin. Sen har hon tvättat min klänning som var jätte smutsig efter midsommar. Aja nu ska jag mata djuren och sova.

 

Peace!

 


Kommentarer:
#1: madde

hur dietar du?

2011-08-25 @ 08:06:14
#2: Emma

Synd vi inte tränar på samma gym för jag skulle behöva en vän att träna med som är så diceplinerad som du är.. sjukt duktig :D Kram

2011-09-04 @ 19:38:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: